Wybrano spot promujący transplantcje

Dział: Kielce

Rozstrzygnięto ogólnopolski konkurs „Na spot filmowy promujący ideę transplantacji”. Przyznano miejsce pierwsze, drugie i trzecie. Najlepszy w ocenie jury spot będzie emitowany w telewizji w ramach kampanii mającej na celu uświadomienie społeczeństwu jak ważna jest transplantacja.

Na konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Osób z Niewydolnością Nerek „Sztuczna nerka” wpłynęło w sumie pięć prac, jednak jedna z nich po określonym terminie. Spośród pozostałych czterech wybrano trzy. Pierwsze miejsce zajął spot współtworzony przez Cezarego Adamskiego z agencji „Spline Media”.

Zwycięski spot przedstawia oddalające się niebo i drzewa. Kamera zagłębia się w ziemi, a widz ma wrażenie, że leży w niej i jest nią przysypywany. Do tego komentarz, by nie zabierać życia ze sobą do grobu. „Pozostałe propozycje były równie wymowne” – mówi Jerzy Pyrek, prezes Stowarzyszenia Osób z Niewydolnością Nerek „Sztuczna nerka”.

Trzecie miejsce przyznano produkcji, która powstała w oparciu o własne doświadczenia. Współtworzył ją i wystąpił w spocie Łukasz Dziopa.
<www.kielce.pl>

ostatnia zmiana: 2008-12-23
Komentarze
Polityka Prywatności