Wybrano spot promujący transplantcje
Rozstrzygnięto ogólnopolski konkurs „Na spot filmowy promujący ideę transplantacji”. Przyznano miejsce pierwsze, drugie i trzecie. Najlepszy w ocenie jury spot będzie emitowany w telewizji w ramach kampanii mającej na celu uświadomienie społeczeństwu jak ważna jest transplantacja.
Na konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Osób z Niewydolnością
Nerek „Sztuczna nerka” wpłynęło w sumie pięć prac, jednak jedna z nich
po określonym terminie. Spośród pozostałych czterech wybrano trzy.
Pierwsze miejsce zajął spot współtworzony przez Cezarego Adamskiego z
agencji „Spline Media”.
Zwycięski spot przedstawia oddalające się
niebo i drzewa. Kamera zagłębia się w ziemi, a widz ma wrażenie, że
leży w niej i jest nią przysypywany. Do tego komentarz, by nie zabierać
życia ze sobą do grobu. „Pozostałe propozycje były równie wymowne” –
mówi Jerzy Pyrek, prezes Stowarzyszenia Osób z Niewydolnością Nerek
„Sztuczna nerka”.
Trzecie miejsce przyznano produkcji, która
powstała w oparciu o własne doświadczenia. Współtworzył ją i wystąpił w
spocie Łukasz Dziopa. <www.kielce.pl>
ostatnia zmiana: 2008-12-23